ماه های پایانی سال ۹۵ رو میگذرونیم و بعضی از صفحات اینستاگرام ایرانیان، رکورد ۵ میلیون مخاطب رو در کارنامه دارن که بهنوش بختیاری، مهناز افشار و الناز شاکردوست، جزو اونا هستن.

اینستا گردی ما، معمولا همه طیفا از ورزشکار و بازیگر و خواننده تا سیاست مداران رو شامل می شه تا با نظرات جور واجور ایرانیان معروف در این شبکه اجتماعی پر مخاطب آشنا شیم.

مثل هفته گذشته، اولین خبر رو به اینستا نوشته های پر بیننده سفیر جدید ایران در لندن اختصاص می دیم  که کالسکه گردیای هفته های اخیرش در کاخ باکینگهام، بازتابای بسیاری پیدا کرد و یکی از صفحات پر مخاطب رسانه های داخلی و خارجی در چند ماه گذشته بوده.

اینستانوشته آقای سفیر به مناسبت سال ۲۰۱۷ میلادی

حمید بعیدی نژاد، به مناسبت شروع سال نو میلادی، تحلیل اینستا نوشته­ ای خود رو از سال ۲۰۱۷ نشون داد:‌

در سال ۲۰۱۷ که فراروی ماست تحولات مهمی در صحنه جهانی بوقوع می پیوندند که بر سرنوشت کشورها و زندگی مردم جهان تاثیر گذاره و روابط بین المللی رو دچار تحولات مهمی می کند.

سردبیران مهم روزنامه فایننشال تایمز به پیش بینی مهم ترین تحولات سال ۲۰۱۷ پرداخته ان که مهم ترین اونا بدین شرحه:

۱- آیا در سه ماهه اول سال آینده میلادی، انگلیس اجرای روند خروج از اتحادیه اروپا رو شروع خواهد کرد؟ -بله. با بالاتر رفتن انتظارات داخلی و به نتیجه رسیدن بررسی های دولت، تا انتهای ماه مارس آینده دولت فرآیند خروج انگلیس از اتحادیه اروپا رو شروع می نماید.

٢- آیا ماری لوپن ( سیاستمدار دست راستی) برنده انتخابات ریاست جمهوری فرانسه میشه؟ -نه. این احتمال صفر نیست ولی بنظر نمی رسد با شرایط اقتصادی فرانسه شعار جایگزینی یورو با فرانک، پول ملی، طرفداران پروپا قرصی داشته باشه.

٣- آیا آنگلا مرکل برنده انتخابات آلمان می شه؟ -بله. البته رأی اون کاهش داره ولی مخالفین اون با اسلاح انتقاد از سیاست های مهاجرتی اون حتی با وجود اقدام تروریستی برلین نیز نتونسته ان مردم رو به مخالفت کامل با اون ترغیب نمایند.

۴- آیا تفاهم هسته ای با ایران کنار گذاشته می شه؟ -نه. ترامپ به خروج آمریکا از این توافق تهدید کردهه اما گفتن این حرف از عمل کردن به اون خیلی ساده تره. حتی اگه آمریکا از این توافق کنار بکشد، این توافق که به تصویب شورای امنیت رسیدهه و با حمایت اتحادیه اروپا، انگلیس، فرانسه، آلمان، روسیه و چین امضا شده اعتبار خود رو حفظ خواهد کرد و همه تلاش می کنن که مخاطرات احتمال اقدام آمریکا و اثرات اونو کاهش بدن.

۵- آیا ترامپ و پوتین در مورد سوریه به توافق خواهند رسید؟ -بله. ترامپ که اهرمی در سوریه در اختیار نداره، در صد روز اول ریاست جمهوری خود با روسیه برای مقابله با گروه های تروریستی به توافق می رسد.

۶- آیا ترامپ دیوار مرزی با مکزیک رو میسازه؟ -بله اما نه همه ی اونو. دیوار برای مرز سه هزار کیلومتری کار ساده ای نیست. اون در مواضع آخر خود اعلام کرده که دست کم بخش هایی از دیوار رو به شکل فنس میسازه. بنابراین دست کم به شکل سمبلیک هم شده اون مشکلات موجود رو که یک سوم مرز رو می پوشاند تکمیل می کنه.

آقای سفیر رو در این نشانی دنبال کنین که مطالب و نوشته های روزانه اش از لندن گردیا رو به اشتراک میذاره و تنها سفیر ایران در اروپا هستن که به طور منظم در این شبکه فعال  هستن. با امید به اینکه سایبر دیپلماسی کشورمون در همه میدونای سیاسی و مدیریتی کشور مشاهده شه.

بهنوش بختیاری و سلفی با عمو پوررنگ

همونطور که در تصویر بالا مشاهده می کنین، بهنوش با عمو پوررنگ سلفی گرفته و خبر از اجرای جدید برنامه محله گل و بلبل رو میده که هر شب ساعت ۶:۵۰ دقیقه از شبکه دو سیما واسه کودکان و نوجوانان پخش می شه.

هم جهت با فعالیتای تبلیغاتی و بازاریابی خود واسه برنده ها، سفیر تبلیغاتی ماهان دکور که یکی از فعالان صنعت مبلمان کشوره شده و پستی که تصویرش رو در بالا مشاهده می کنین، به اشتراک گذاشت.

ایشون در زیر این عکس نوشت:

همراه با مدیر عامل محترم..اقای مهندس رضایی و مهندس آراسته عزیز…در بازدید از ماهان دکور…که قبول زحمت فرمودن و واسه مرکز نگهداری از نوجوانان بی سرپرست یا بدسرپرست مبلمان و میز تحریر و دکوراسیون شیک و مدرنی جفت و جور کردن…و جالبه که واسه جفت و جور تموم دکوراسیون…هیچ چوبی به کار نرفته و کار این شرکت در جهت حفاظت از محیط زیست و منابع جنگلی به طور صد درصده….

به هر حال، ارتش بهنوشیا رو در این نشانی دنبال کنین. بد نیس بدونین، فیلم سینمایی «ماجان» جدیدترین کار بهنوشه که واسه جشنواره فجر آماده می شه.

گلزار و کریسمس و عاشقانه جدید

گلزار که این روزا به خاطر سلام بمبئی و بازی در مقابل دیا میرزا، هنرپیشه هندی فیلم، عکس روی جلد خیلی از مجلات فارسی زبون شده، در ادامه تایلند گردیای خود با رضا یزدانی، به مناسبت سال نو، تصویری با درخت کریسمس در جنوب شرق آسیا گرفت.

در اینستانوشته جدید، از سریال عاشقانه که بزودی در شبکه خونگی پخش می شه خبر داد. این سریال که به وسیله منوچهر هادی ساخته شده رو در صفحه اینستاگرام ۱۳ هزار نفریش دنبال کنین.

صفحه اینستاگرام محمد رضا گلزار، هنرپیشه سرشناس سینمای ایران که تازگیاً با فیلم میلیاردی سلام بمبئی، روزای داغی رو واسه اکران پاییزی به ارمغان آورده، از مرز ۴ میلیون فالوئر گذشت.

ماه پیش پیش گفتیم که تعدادی از هودارانش، کیکی با شمایل لوگو اینستاگرام براش ترتیب دادن که ایشون، فیلم ۳۰ ثانیه ای اونو در این نشانی منتشر کرد.

واسه باخبر شدن از جدید ترین فعالیتای هنری و خبری این سوپر استار به  این نشانی مراجعه کنین.

الناز ۵ میلیونی در عزا دنیا

درگذشت دنیا فنی زاده، عروسک گردان کلاه قرمزی دلیل شد تا الناز شاکردوست اینستا نوشته ای در عزا دنیا منتشر کنه که عکس اونو در بالا مشاهده می کنین:

دنیا فنى زاده امروز صبح از میان ما رفت ، چیزی که که عمیقاً منو ناراحت کرد دلیل فوت شون بود، سرطان دست ، درست همون دستى که چند سال با گرداندن عروسک کلاه قرمزى لبخنـد بر لب هاى هممون نشاند!

الناز که علاقه زیادی به اینستا نوشته­ های چند خطی داره، این هفته هم با پستی یه خطی و تصویری عاشقونه، به جمع هوادارانش اومد:

شهری مه گرفته و گلدان شمعدانی و من.

اینکه الناز شاکردوست، رکورد بهنوش بختیاری رو می شکنه یا خیر، به نظر می رسه تا آخر سال جاری،  به هر حال تکلیفش معلوم می شه.

 

الناز شاکردوست رو در این نشانی دنبال کنین.

 

اینستا نوشته ای از عروس سینما ایران

جدید ترین اینستا نوشته خوبی کریمی به بریده روزنامه­ های واسه دهه هفتاد برمیگرده که در اون، خبر از استقبال میلیونی از فیلم عروس میده و تصویرش رو در بالا مشاهده می کنین. اون زیر عکس نوشت:

یه دوست عزیز، امروز اینو برام فرستاد و کلی خاطره رو برام زنده کرد.

 

اون با منتشر کردن سلفی بالا نوشت:

 

دیروز با فرشته طایر پور عزیزم که خودش یه فرشته س، سلفی با مردم مهربون و مهمون نواز بم گرفتیم.

عکس بالا با ۱۰۰ هزار لایک و ۲ هزار کامنت همراه شد.

خوبی کریمی رو این نشانی دنبال کنین.

 

 

سحر دولتشاهی و وارونگی

سحر دولتشاهی بخشایی از فیلم وارونگی رو منتشر کرد که تصویرش رو در بالا مشاهده می کنین. این فیلم با حضور ایشون و علی مصفا و با هنرمندی بهنام بهزادی و ستاره پسیانی اکران شده.

سحر دولتشاهی تازگیا با همکاری صابر ابر، هنرپیشه جوون کشورمون، از پروژه ای به نام مادر بزرگا خبر داد که جزییات بیشتر رو در این نشانی ببینین.

سحر دولتشاهی رو در این لینک دنبال کنین که ۱.۴ میلیون طرفدار داره.

نوشته دیگر :   ۱۰ موزه تماشایی در سراسر جهان

از بهرام رادان چه خبر؟

بهرام رادان هم تازگیا تصویر بالا رو منتشر کرد و زیرش نوشت:

این عکس رو چند روز پیش، دوستی برام فرستاد، پرت شدم به بیشتر از ۲۰ سال پیش. بچه های برهان و موسی بن جعفر.

اون با منتشر کردن عکس جدیدی نوشت:
خبرهای خوبی در راه س . . .

سلفی جدید در کنار رودخانه، جدید ترین پست آقا بهرامه که زیرش نوشت:

آخرین سلفی سال ۲۰۱۶

 

 

 

تصویری که ۱۵۵ هزار لایک و ۲ هزار کامنت به همراه داشت و به هر حال، خیلیا رو به خود مشغول کرد.

اونو در این لینک دنبال کنین.

اینستاگردی با رضا یزدانی

رضا یزدانی، خواننده آوازهای نوستالژیک در سالای گذشته، اولین پست سال جدید میلادی خود رو به تصویر بالا اختصاص داد که مربوط به برگزاری کنسرت داغش در استیج سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران بود که قبلا در استیج گردی ما به اون اشاره کردیم.

رضا یزدانی رو در این نشانی دنبال کنین.

 همراه با اینستا نوشته های پرویز پرستوئی

ایشون در جدید ترین پست این هفته نوشت:

ده سالم بود از طرف مدرسه انتخاب شده بودم واسه مسابقات دو و میدونی استان مسابقه شروع شده بود از همون اول از حریف ام جلو تر بودم هر‌چه می‌گذشت فاصله ام با بقیه بیشتر می شد دور آخر بود مطمئن بودم که اول میشم سرعتم رو کم کرده بودم.

چند متر آخر رو یواش تر می دویدم یه نفر اومد از کنارم مثل باد گذشت باورم نمی شد دیگه فرصتی واسه جبران باقی نمونده بود دوم شدم در مسابقه ای که می‌تونستم اول شوم از شدت ناراحتی‌روی زمین افتاده بودم معلم ورزش و مدیر مدرسه اومدن بالای سرم و گفتن اشکال نداره .

خدا نخواست ، قسمت نبود اول شی هیچکی به من نگفت به چه دلیل بیشتر تلاش نکردی … همه گفتن خدا نخواست _ چند ماه به کنکور مونده بود بیشتر از یه سال وقت گذاشته بودم تا به هدفم برسم آماده آماده بودم ولی روز کنکور مثل همیشه نبودم استرس داشت دیوونه ام می‌کرد.

وسط جلسه روحیه ام رو باخته ام انگار فراموشی گرفته باشم … هیچی‌ یادم نبود تموم شد یافته های اون‌چیزی که می‌ خواستم نبود رشته تحصیلی که می‌خواستم قبول نشدم و رشته دیگری رو انتخاب کردم همه گفتن اشکال نداره، خدا نخواست، قسمت نبود اون رشته رو قبول شی هیچکی به من نگفت واسه هدفت بجنگ و حقت رو بگیر … همه گفتن خدا نخواست.

داستان ما واسه بقیه افسانه ای شده بود مگه امکان داشت کسی از ما خوشبخت تر باشه شده بودیم الگوی لیلی و مجنون انگار دستامون رو هزاران سال قبل در دستای هم گذاشته باشن ما نیمه پیدا شده هم بودیم هیچکی نفهمید چه شد چه شد که با یه اشتباهِ ما، همه افسانه ها تموم شد.

چه شد که از ما خوشبخت تر هم‌پیدا شد چه شد که گره کور دستهایمان باز شد چه شد که همه چیز تموم شد دوست و رفیق و آشنا وقتی منو می‌دیدن می‌گفتن اشکال نداره، خدا نخواست، قسمت نبود به هم برسین هیچکی به من نگفت اشتباه کردی، همه گفتن خدا نخواست هول و ترس دارم از اون دنیا.

نه واسه مرگ می‌ترسم بروم کنار خدا بایستم … با چشمای پر از آب نگاش کنم و سوال کنم به چه دلیل نخواستی؟! در آغوشم بکشه و بگه من بیشتر ازت می خواستم … تو نخواستی … تو تلاش نکردی … تو نجنگیدی … تو اشتباه کردی می‌ترسم از اون دنیا … می‌ترسم از این جواب.

و در جایی دیگه هم گفت:

قهوه خوشمزه س… خوشمزگی اش ، به همون تلخ بودنشه.

وقتی می خوریم تلخی اش رو تحویل نمی گیریم، اما می گیم چسبید …

زندگی هم روزای تلخش بد نیس، مثل قهوه می مونه …! تلخه….اما….. لذت بخش …

تلخی هاش رو تحویل نگیر … بخند و بگو عجب طعمـــی ! عاشق اگه میشین، عاشق رفتار آدما نشید. آدما بعضی وقتا حالشون خوبه، بعضی وقتا بد.

رفتارشون متأثر از حالشونه. عاشق افکارشون شید. فکرا حتی در بدترین حال آدما.

 

پرویز خان رو در این نشانی دنبال کنین.

 

چه خبر از سلطان قرمزها؟

علی پروین، تازگیاً تصویر بالا رو منتشر کرد و از ارائه توضیحات درباره اون دوری کرد.

مشخص نیس که این پسر بچه کیست!

علی آقا رو در این نشانی دنبال کنین که ۵۳۹ هزار مخاطب داره.

تقدیر علی دایی از فاطمه حمامی

در آخر نقاشی فاطمه حمامی، دختر معلولی که با انگشتان پا نقاشی می کنه، به دست علی دایی رسید.

علی دایی زیر این عکس نوشت:

فرصتی شد تا امروز با دختر مهربون سرکار خانوم فاطمه حمامی دیداری داشته باشم. دختری که با ۸۵ درصد معلولیت، نقاشی منو به زیبایی به تصویر کشید. یادمون باشه که معلولیت محدودیت نیس.
یه دنیا تشکر دختر عزیز و مهربانم.

تصویر بالا به محض انتشار، با ۲۳۰ هزار لایک و هزاران پیام همراه شد.
حتی روی کانالای خبری و اطلاع رسانی فارسی مانند کانال خبری معاونت زنان ریاست جمهوری هم درخشش یافت.

ایشون رو در این نشانی دنبال کنین که ۱.۸ میلیون مخاطب داره.
علی دایی، حالا فینالیست جام جذفی ۹۵ با تیم صنعت نفت تهرانه.

از جادوگر آسیا چه خبر؟

یکی دیگه از اسطوره های قرمز پوشای پایتخت، علی کریمیه که این روزا در اینستاگرام، فعالیت زیادی داره و جدید ترین پست خود رو به عکس بالا اختصاص داد و مثل دفعات قبلی، چیزی زیر اون ننوشت.

علی آقا رو در این نشانی دنبال کنین.

زانیار و پست زمستونی

زانیار خسروی زیر این پست نوشت: ممنونم، این حالمو به تو مدیونم، بی تو سرگشته و حیرونم. تولدت مبارکه

اونو در این نشانی دنبال کنین.

کافه ایشون

کافه ایشون، با منتشر کردن عکسی که در بالا مشاهده می کنین نوشت:

آخر هفته خوبی داشته باشین.

کافه ایشون رو در این نشانی دنبال کنین که هر روز به قسمتای جور واجور شهر تهران سر میزنه.

سید محمد موسوی

تصویر بالا ، یکی از جدید ترین پستای اینستاگرامی آقا سیده که زیرش نوشت:

@lukaszzygadlo take the ball high, when u want to set back

محمد آقا رو در این نشانی دنبال کنین.

ما در حال کار هستیم!

پژمان بازغی که تازگیا از سفر سوئد برگشته،  جدید ترین پست سال ۲۰۱۷ میلادی رو با طعم سلفی اغاز کرده و زیرش نوشت:

ما در حال کار هستیم.

ایشون رو در این نشانی دنبال کنین.

 

 

رییس مجلس

رییس مجلس شورای اسلامی بازم فعالیتای خود رو در اینستاگرام به پیش می بره و تعداد مخاطبانش از مرز ۶۷ هزار نفر فرا تر رفت.

تصویری که در بالا مشاهده می کنین، مربوط به دیدار دکتر لاریجانی با مرحوم باطبیه

دکتر لاریجانی رو در این نشانی دنبال کنین.

مهناز افشار

مهناز افشار در جدید ترین پست خود از فیلم سینمایی گیلدا صحبت می کنه و زیر این عکس نوشت:

افتخار داشتم که در مقابل دوربین عکاسی مدیر فیلمبرداری گیلدا، جناب آقای پور صمدی عزیز قرار بگیرم.

اونو در این لینک دنبال کنین.

رضا عطاران

رضا عطاران در جدید ترین پست زمستونی اش، درگذشت دنیا فنی زاده رو یه کلمه تسلیت گفت:

 

تسلیت…

 

 

ایشون رو در این لینک دنبال کنین.

 

همراهان همیشگی

 

 

یادتون باشه که اعتیاد به اینستاگرام، می تونه یکی از عوامل دچار شدن به مریضی خاموش قرن (دیابت) باشه!