املاک

 

اشتباهات خرید خانه برای اولین بار رایج است، و در حالی که بسیاری از آنها معامله بزرگی نیستند، برخی از آنها می توانند فاجعه آمیز باشند و منجر به تاخیرهای ناخواسته در فرآیند و مسائل مالی در مسیر شوند. در این مقاله، 15 مورد از رایج ترین اشتباهات خریداران خانه جدید را بررسی می کنیم و چگونه می توانید از آنها اجتناب کنید.

دانستن چگونگی کسب درآمد در املاک و مستغلات یک ابرقدرت است. با گام های مناسب، می توانید ثروت خود را افزایش دهید، در برابر تورم محافظت کنید و از بازار رو به رشد بهره ببرید. بیش از هفت راه برای شروع افزایش ثروت با استفاده از املاک و مستغلات به نفع خود وجود دارد. بیایید غوطه ور شویم و ببینیم چگونه شما نیز می توانید یک سرمایه گذار پرسود در املاک و مستغلات شوید.

بنابراین، آیا ساخت یک خانه ارزان تر از خرید آن است؟ لازم نیست. کل هزینه ساخت یک خانه سفارشی همچنین بسته به انتخاب هایی که می کنید، مصالح ساختمانی که استفاده می کنید، هزینه های نیروی کار و حتی منطقه ای از کشور که در آن هستید، می تواند بسیار متفاوت باشد. اگرچه 282,299 دلار میانگین است، اکثر صاحبان خانه ها 114,209 تا 450,824 دلار برای ساخت خانه های خود خرج می کنند. به خاطر داشته باشید، شما همچنین باید زمینی را که خانه در آن قرار دارد خریداری و آماده کنید.

چه به دنبال خانه اول خود باشید یا یک ملک سرمایه گذاری جدید ، احتمالاً به اصطلاحات زیادی در مورد سبک خانه و ساختار آنها توجه کرده اید. درک این اصطلاح می تواند به شما کمک کند خانه مورد نظر خود را پیدا کنید، مسائل رایج برای بازرسی خانه خود را پیش بینی کنید و مزایای مربوط به انواع خاصی از خانه را بیاموزید.

تامین مالی خانه با قرارداد زمین یک گزینه برای خریدارانی است که ممکن است نتوانند آن را از طریق روش های سنتی وام مسکن دریافت کنند. با این حال، قبل از اینکه تصمیم به پیگیری قرارداد زمین بگیرید، باید بدانید که انواع مختلفی از وام مسکن وجود دارد ، و برخی به طور خاص برای وام گیرندگان با امتیازات اعتباری پایین تنظیم می شوند.

از دیدگاه سازنده، مواد مورد نیاز برای ایجاد متراژ مربع اضافی درصد کمی از هزینه های کلی ساخت یک خانه جدید است . افزایش متراژ مربع روشی آسان و نسبتا ارزان برای افزایش درک خریدار از ارزش است.

یکی از بزرگ‌ترین عواملی که تعیین می‌کند یک خانه چقدر هزینه دارد، اندازه آن است، به‌ویژه محاسبه قیمت هر فوت مربع. در اینجا به تفکیک آنچه می توانید برای یک خانه جدید ساخته شده انتظار داشته باشید بر اساس اندازه خانه های محبوب پرداخت کنید. برای مرجع، اندازه متوسط یک خانه جدید و یک خانواده در سال 2021 بین 2000 تا 3000 فوت مربع بود.

خرید آپارتمان در هشتگرد قدیم 

در کلاهبرداری امداد سلب مالکیت ، کلاهبرداران افرادی را که در آستانه توقیف خانه‌هایشان هستند، هدف قرار می‌دهند. یک شرکت ممکن است دست به دست شود و قول دهد که سلب حق اقامه دعوی را متوقف کند یا وام را در ازای پرداخت اولیه تغییر دهد.

در هر ایالت، یک مشاور املاک و مستغلات باید «مجوز خود را با یک کارگزار مجاز آویزان کند». در صورت بروز هرگونه اختلاف، کارگزار مسئولیت قانونی نماینده را بر عهده می گیرد و کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که معاملات املاک و مستغلات با قوانین ایالتی و فدرال مطابقت دارد.

 

با توجه به شرایط فعلی بازار، باید حدود یک سال برای انتخاب و خرید خانه بعدی خود برنامه ریزی کنید . بیشتر این زمان صرف یافتن خانه مورد نظر شما می شود. وقتی برای اولین بار در بهار 2020 از ویروس کرونا شنیدیم ، برخی از کارشناسان پیش بینی کردند که اگر فروپاشی نشود، بازار مسکن سرد خواهد شد. برعکس این اتفاق افتاد. تعداد خریداران خانه در بازار در واقع افزایش یافت. در همان زمان، بسیاری از صاحبان خانه ها ترجیح دادند تا زمانی که ابهامات ناشی از همه گیری برطرف نشود، در خانه های خود بمانند.

چرا خریدارانی که برای اولین بار خانه می کنند باید یک دوره آموزشی آنلاین بگذرانند؟

آیا به خانه‌ای خیلی کوچک برخورد کرده‌اید که نمی‌توانید نیازهای مرتبط با بیماری همه‌گیر خود را برآورده کنید؟ زندگی با پدر و مادرت؟ آیا می توانید محل زندگی خود را به دلیل شغل خود انتخاب کنید؟ اگر چنین است، ممکن است درباره داشتن خانه اول یا بعدی خود رویاپردازی کنید. جستجو برای یک خانه جدید ممکن است مانند یک سفر طولانی و طاقت فرسا به نظر برسد – شاید آنقدر دلهره آور باشد که راه هایی برای جلوگیری از برداشتن اولین قدم ها پیدا کنید. اما حقیقت این است که خرید خانه نباید آنقدر که فکر می کنید طولانی باشد.

به عنوان مثال، اگر خانه ای سه خوابه و دو حمام با 1500 فوت مربع فضای نشیمن دارید که قصد فروش آن را دارید، یافتن خانه هایی با آمار مشابه در همان منطقه عمومی راه خوبی برای شروع تخمین ارزش ملک شماست. .

وقتی نوبت به فرآیند ارزیابی خانه می رسد، مهم است که ارزش گذاری ها را به متخصصان بسپارید. اگر به نظر حرفه ای (یا نظر دوم) در مورد ارزش ارزیابی شده خانه نیاز دارید، به احتمال زیاد، مشاور املاک شما می تواند شما را در مسیر درست راهنمایی کند. به عنوان مرجع، عواملی که متخصصان به عنوان بخشی از چک لیست ارزیاب هنگام ارزیابی داخلی و خارجی یک ملک و تعیین ارزش ارزیابی خانه در نظر می گیرند، می تواند شامل موارد زیر باشد، اما محدود به آنها نیست:

خانه‌های قدیمی که در سرتاسر کشور ظاهر می‌شوند، به دلیل تعهدشان به فردیت معماری برجسته می‌شوند. ویکتوریایی ها، استعماری ها و تودورها تنها سه مورد از بسیاری از سبک های معماری هستند که امروزه اغلب تکرار نمی شوند. ساختن این سازه‌ها به سختی می‌تواند کاردستی و توجه به جزئیات را در خانه‌های مدرن پیدا کند، بنابراین اگر ویژگی‌های معماری نزدیک به بالای فهرست شما باشد، خانه قدیمی‌تر ممکن است مناسب باشد.

اگر تا به حال از یک محله جدیدتر رانندگی کرده باشید، احتمالاً با یک خانه مدل برخورد کرده اید. این خانه‌های نمایشی در آن زندگی نمی‌کنند، بلکه برای نشان دادن آنچه در خانه‌های دیگر در آن محله امکان‌پذیر است، به خریداران بالقوه نشان می‌دهند. اما با پایان یافتن ساخت و ساز در آن محله، بسیاری از سازندگان در نهایت خانه های نمونه را نیز می فروشند. اما آیا خرید یک خانه مدل از یک سازنده ایده خوبی است؟ این مقاله نحوه خرید یک خانه مدل و مزایا و معایب آن تصمیم را بررسی خواهد کرد.

نامه پیش تأیید شما نشان می دهد که شما در مورد خرید خانه جدی هستید. نمایندگان و فروشندگان می دانند که پس از پذیرفته شدن پیشنهاد شما برای دریافت وام مشکلی نخواهید داشت. نامه پیش تأیید شما به شما کمک می کند تا زمانی که خانه مناسب را پیدا کردید، پیشنهاد خود را تقویت کنید و به فروشنده نشان دهید که توانایی مالی برای خرید خانه را دارید.

زمانی که شما در ملکی دارای نفع مالکیت هستید، نسبت به ملک مورد نظر ادعایی دارید. با انواع مختلفی از منافع مالکیت که انواع مختلفی از مسئولیت ها را ایجاد می کند، یک دقیقه وقت گذاشتن برای درک انواع مختلف مالکیت ضروری است.

موفقیت شما به یافتن مستاجرانی بستگی دارد که بتوانند اجاره خود را پوشش دهند، بنابراین باید ملک را تبلیغ کنید و مستاجران مناسب را پیدا کنید. در برخی شهرها، اجاره دادن به مستاجران اشتباه می تواند به معنای جریمه یا مشکلات قانونی برای شما باشد. شما مسئول انجام تعمیرات و نگهداری منظم، مانند به روز نگه داشتن خانه، و نظارت بر مراقبت از چمن و برف روبی هستید.

وام دهندگان دوست دارند پیش پرداخت های بزرگ را ببینند زیرا خطری را که برای آنها ایجاد می کنید کاهش می دهد. هرچه پیش پرداخت شما بزرگتر باشد، باید هر ماه مبلغ کمتری به عنوان اصل و بهره پرداخت کنید. پیش پرداخت را به عنوان راهی بدون بهره برای شروع سریع پرداخت خانه خود در نظر بگیرید.

بیشتر املاک و مستغلات در طول زمان افزایش می یابد. قدردانی یعنی ارزش خانه افزایش می یابد ، گاهی اوقات بدون اینکه شما کاری انجام دهید. هنگامی که یک خانه گران می شود، به طور خودکار دارایی شما را افزایش می دهد، که تفاوت بین ارزش خانه و اصل وام مسکن شماست.

نوشته دیگر :   تست scl 90