بسیاری از مردم علاقه مند به سرمایه گذاری و تجارت در ارزهای دیجیتال هستند اما هرگز هرگز با بازارهای مالی درگیر نبوده اند. این امر را با سوالات و نگرانی های متعددی می کند.

آیا یک بازیکن غیرحرفه ای باید از هم اکنون تجارت ارزهای دیجیتال را آغاز کند؟ ارزهای دیجیتال چقدر در زندگی ما جا افتاده اند؟ در آینده باید چه انتظاری داشته باشد؟ و اما، آینده بیت کوین چه چیزی رقم می زند، و قیمت آن تا کجا می تواند پیش برود؟

اخبار ارز دیجیتال – کریپتوکارنسی با الکساندر آلتاوزن، مدیر عامل StormGain، یکی از موفق ترین پلتفرم های رمزنگاری در زمان های بعدی، برای یافتن پاسخ این سوالات. آلتاوزن برای مدت طولانی در بازار ارزهای دیجیتال کار می‌کند و پروژه‌های جالب بسیاری در دست دارد.

 

کریپتوکارنسی رشد چشمگیری می بیند

BeinCrypto (BIC): الکس، آیا ارزش فروش بیت کوین (BTC) را دارد؟

Alexander Althausen (AA): نمی‌توانم به شما بگویم که آیا باید بیت کوین بفروشید. همه چیز به سرمایه گذاری شما بستگی دارد.

حجم ارزهای دیجیتالی در حال رشد است، و آماری که می‌دانید، بیشتراً سرمایه‌گذاری بازار کریپتو از 2 تریلیون دلار است. ارزش بیت کوین 1.1 تریلیون دلار است، اتریوم (ETH) با 245 میلیارد دلار در رتبه دوم قرار دارد و باینانس (BNB) با 58 میلیارد دلار سوم است.

در حال حاضر از هر 1000 نفر تنها یک نفر دارای ارزهای دیجیتال است، میزان توزیع ارزهای دیجیتال 0.01٪ است. پتانسیل بازارهای دیجیتال برای توسعه بسیار زیاد است. با توجه به وضعیت فعلی بازار، فقط افزایش 1000 برابری را تولید کنید.

در حال حاضر بیش از 500 پلتفرم صرافی وجود دارد و تعداد آنها هر روز در حال افزایش است. حجم کوی بیس بیش از 1 میلیارد دلار است. در چنین شرایطی، عدم وجود درآمد از ارزهای رمزپایه است. بسیاری از افراد در این حوزه قبلاً موفق به جمع آوری سرمایه بسیار ملموس شده اند. تجارت رمزنگاری یکی از راه های کسب درآمد است.

اکنون که بیت کوین چشمگیری را نشان می دهد، به طور فزاینده ای، بیشتر به تجارت آرزوهای دیجیتالی علاقه مند می شود. فقط به بیت کوین مربوط به آنها در میان. همچنین اتریوم، بایننس کوین، ریپل (XRP) و آرزوهای کوچکتر با پتانسیل رشد خوب وجود دارد.

DeFi و NFT به رونق خود ادامه می دهند

BIC: بله، DeFi در سال 2020 منفجر شد، با تعداد زیادی از پروژه های سیل بازار آیا این بخش می تواند خود را توسعه دهد؟

AA: نشانه‌های NFT چنین محبوبیتی پیدا کرده است، زیرا آنها را برای کاربران آسان می‌دانند. آنها می دانند که چه چیزی می خرند و ارزش آن چیست. این چیزی است که معمولاً هنگام فکر کردن به سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال از دست می رود. محبوبیت توکن های NFT نشان می دهد که مردم آماده و مایل به کار با ارزهای دیجیتال هستند.

بیت کوین کجا حل می شود؟

BIC: بنابراین، آیا شما می‌گویید که آیا رمزهای رمزپایه تنها رشد خواهد کرد؟ میله ای که بیت کوین در نهایت در آن قرار می گیرد چیست؟

نوشته دیگر :   صفحه اصلی پورتال سازمانی موسسه کارآفرینان آواسلامت

AA: به طور کلی، نفوذ فزاینده ارزهای دیجیتال در جهان است. پیچیدگی روزافزون ماینینگ و افزایش قیمت، بیشتر را درگیر این فرآیند کرده و ارزهای دیجیتال را به طور فزاینده ای محبوب کرده است.

اما پیش‌بینی هر چیزی مشکل است، و نمی‌خواهم پیش‌بینی کنم که چه کاری انجام دهد یا چه زمانی انتظار افزایش یا کاهش کوتاه‌مدت قیمت آن را داشته باشد.

دراز مدت، مطمئناً انتظار می رود قیمت بیت کوین افزایش می یابد. تا سال 2025، قیمت ممکن است به 150000 دلار برسد.

کاربران StormGain با بازار ارزهای دیجیتال رشد می کنند

BIC: آیا افزایش بیت کوین تأثیر زیادی برای StormGain دارد؟

تا پایان این سه ماه، انتظار داریم حداقل 2 تا 2.5 میلیون کاربر جدید داشته باشیم. من معتقدم که اینها نتایج کاملاً شایسته ای هستند، زیرا خدمات StormGain با چندین مزیت در مقایسه با خود ارائه می دهد.

یکی از ابزارهای مورد علاقه ما در درون برنامه ای است که به کاربران ما امکان می دهد بدون سرمایه گذاری اضافی، ارز دیجیتال کسب کنند. خیلی از مردم ابتدا این ویژگی می شوند زیرا این بهترین راه حل برای اولین قدم های آنها در کار با ارز دیجیتال است.

ما همچنین یک حساب آزمایشی 50000 دلاری برای خرید می توانید با تجارت آشنا شوید. این ممکن است بدون هیچ هزینه‌ای وارد ارزهای دیجیتال شوند، آن را امتحان کنند و تصمیم بگیرند که آیا دنیای آماده ورود به آن هستند یا خیر.

تیمی از تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال نیز به ما کمک می کند تا با StormGain درآمد کسب کنند. ما بر روی پلت فرم، در برنامه و در سایت ارائه می‌دهیم. این به کاربران جدید کمک می کند تا راحت تر با پیچیدگی های تجارت ارزهای دیجیتال آشنا می شوند.

https://hoseinifinance.com/blog/digital-currency-training/bitcoin-training/

برای شروع سرمایه گذاری دیر نیست

BIC: بنابراین، فکر می‌کنید هنوز برای شروع کسب درآمد از ارزهای دیجیتال دیر نیست؟ چگونه به برنامه گران مبتدی برای شروع توصیه می کنید؟

AA: البته، خیلی دیر نیست. ارزهای دیجیتال هنوز در مراحل ابتدایی خود هستند. به طور معمول در دسترس است و به زودی یک امتیاز یا انتخاب نیست، بلکه بخشی از زندگی روزمره همه خواهد بود. این دقیقاً زمان برای جلو افتادن از بازی است.

اگر اکنون کار با ارزهای رمزنگاری شده را شروع کنید، زمانی که آنها حتی تنها 20 درصد از بازار را تشکیل می دهند، با تعداد زیادی فرصت برای کسب درآمد حرفه ای خواهد بود. کار با کریپتو یک فرصت عالی برای پایه آینده شما است.