مشخصات چاپ کارت ویزیت سلفون مات دورگرد :

کارت ویزیت سلفون مخملی دورگرد ۹x6

در چاپ افست کد رنگی آنها براساس CMYK می باشد و به دلیل وجود 4 تا رنگ اصلی در چاپ افست سبب دقت رنگ در بخش چاپ افست می باشد و همین موضوع شاید سبب بروز خطاهای بسیار زیادی بشود چون وقتی دقت رنگ در یک صنعت چاپ افزایش پیدا می کند اگر در هنگام طراحی و انتخاب رنگ دقتی صورت نگیرد سبب بروز خطا و اشکال می شود و اعتراضاتی ممکن است بعد از چاپ از سمت مشتری بروز بکند. شناخت کافی از تفاوت های کد رنگی CMYK در مقایسه با RGB بسیاری از مشکلات در این بخش را جبران می کند.
با کنار گذاشتن آمار و ارقام به راحتی می توان پاسخ این سوال که اهمیت کارت ویزیت در دنیا دیجیتال تا چه میزان می باشد را ارائه داد. به طور قاطع می توانیم به این سوال بله بگوئیم که هر ساله حدود ۲ میلیارد کارت ویزیت در ایران چاپ می شود یا تقریباً هر روز ۱۰میلیون کارت ویزیت چاپ و توزیع می شود.
مواردی که اشاره شد از جمله چاپ پاکت اختصاصی می تواند بعنوان یک ابزار کلیدی در امر تجارت و بازاریابی به شما کمک بکند. این یک امر بسیار مهم و کاربردی می باشد که سازمان ها و ادارت باید در امر تجارت و بازاریابی خود از آن استفاده بکنند.

میتونید این طرح زیبا رو با طرح خانم ست کنید.

کارت ویزیت سلفون مخملی موضعی

معایبی که کاغذ لاستر مات دارد از ماندگاری زیاد بالایی برخوردار نیست و بیشتر بهتر است در آلبوم نگهداری بشود. این نوع کاغذ به دلیل اینکه کنتراست نور پایینی دارد برای عکس های بی کیفیت زیاد مناسب نیست زیرا جزئیات تصویر در این عکس به دلیل اینکه کنتراست نور پایینی دارد جزئیات بطور کامل در این نوع کاغذ بشدت پیدا می باشد.
نحوه محاسبه هزینه لیبل سلفون براق دوصاف هم متناسب با تعداد لت ۸٫۵ در ۴٫۸ که در سایز انتخابی شما می باشد محاسبه می شود، که به طور مثال سایز ۸٫۵x9.6 به دلیل اینکه دو برابر سایز استاندارد ۸٫۵ در ۴٫۸ می باشد دولت محسوب شده و هزینه آن نیز ۲ برابر کوچکترین سایز می باشد.

مشخصات چاپ کارت ویزیت سلفون براق دایره ای :

چه در یک رویداد بزرگ باشد و چه از طریق آنها درب و درب را توزیع کند ، یکی دیگر از مزایای این بروشور این است که آنها روشی ساده اما مؤثر برای هدف قرار دادن گروه خاصی از افراد هستند. این روش مخصوصاً برای مشاغل محلی و کوچک بسیار مفید می باشد.
از همین رو اگر شما هم اگر برای رایانه شخصی خود نیاز به یک پدموس با کیفیت می گردید و یا می خواهید برای شرکت خود یک محصول با کیفیت برای تبلیغات مفید و کارا می گردید می توانید روی کمک ما حساب کنید.
در این نوع کاغذ شما می توانید چاپ عکس فوری و با کیفیت با این نوع کاغذ داشته باشید. مهمترین نکته ای که کاغذ سیلک دارد ماندگاری و دوام بسیار بالایی که این کاغذ در طول سالیان سال خواهد داشت.
دستگاه چاپگر پوستر دیواری : اکوسالونت Mutoh ژاپن

هزینه لیوان دسته و داخل رنگی با چاپ اختصاصی*

هزینه و قیمت کارت ویزیت پی وی سی 300 میکرون :
نکته دومی که باید به آن توجه ویژه صورت بگیرید بهره گیری از افراد متخصص و کارآمدی که تسلط کافی بر کسب و کار شما دارند کمک بگیرید. متاسفانه برخی از افراد برگزار کنند نمایشگاه ها از افراد ناآشنا کمک می گیرند که این کار نه تنها نتایج مثبتی در بر نخواهد داشت بلکه بسیار می تواند آسیب زا باشد زیرا افراد با مراجعه به غرفه شما یکسری سوالاتی را ممکن از نیروی پشتیبانی شما در خصوص کسب و کار شما بپرسند که عدم آگاهی این افراد ضربه بسیار زیادی می تواند به کسب و کار شما بزند.
کیفیت دوخت و پارچه تیشرت زرد پنبه ای یقه گرد

ایجاد یک برنامه وفاداری داخلی

ثبت سفارش آنلاین تیشرت مشکی پنبه ای یقه گرد

برای درج مطالب اگر قصد دارید بصورت مشکی برروی کد رنگی C=0 M=0 Y=0 K=100 تنظیم نمایید.

انواع سایز های قابل چاپ سربرگ تحریر ۱۰۰ گرم

نکته اول: سعی بکنید به هر شرکتی که قصد دارید خدمات چاپ لیوان کاغذی خودتان را به آن شرکت بدهید باید از نسخه نرم افزاری آن شرکت برای جایگزاری لوگوی خودتان استفاده بکنید. نکات بسیار تخصصی وجود دارد که امیدواریم در مقالات آینده بصورت تخصصی تر در این خصوص ورود بکنیم و هر بندش رو بطور مفصل برای شما شرح بدهیم.
جاپ کارت ویزیت طرح چرم از سری پرطرفدار ترین کارت ویزیت این خانواده میباشد که بسیار هم مورد استقبال قرار گرفته است. لمس این کارت ویزیت حس چرم را به مخاطب شما منتقل می کند که می تواند بسیار خوشایند باشد.

کارت ویزیت لمینت مات دورگرد ۹x6

ایجاد فرصت مناسب برای شبکه سازی و تعامل شخصی با خریداران و تامین کنندگان

روش چاپ روی لیوان دسته و داخل رنگی

هزینه هر ۱۰۰۰ عدد سلفون دایره ای قطر 3 سانت +A*
چاپ پرچم رومیزی ریشه دار به صورت سابلیمیشن انجام می شود. این روش چاپ به صورت حرارتی انجام میشود و رنگ با حرارت و دستگاه پرس مخصوص به خورد پارچه ساتن پرچم می رود. چاپ روی پرچم رومیزی به دلیل اینکه رنگ به خورد پارچه می رود بدون پس زمینه انجام میشود و قسمت های سفید کار و یا طرح شما چاپ نمی شود. این گونه چاپ ( سابلیمیشن ) بهترین نوع چاپ ممکن بر روی پارچه ها می باشد و بالاترین ماندگاری و البته کیفیت چاپ را دارد.
ما سعی کردیم در این انواع مختلف پرچم را برای شما بیان کنیم و امیدوار هستیم در این مقاله انواع مختلف پرچم را برای شما بیان کرده باشیم.
یکی دیگر از سری محصولات ماگ مجموعه چاپ روی لیوان قاشقدار رنگی در ۸ رنگ زیبا و متنوع می باشد که در این نوع لیوان علاوه بر دسته و داخل رنگی یک قاشق هم رنگ دسته و داخل لیوان که محلی برای آن روی دسته تعبیه شده است قرار دارد.
تیشرت زنانه سفید اسپان تنها سری تیشرت زنانه اختصاصی بانوان گرامی می باشد که کمر باریک تر بوده ، سر آستین های آن متفاوت و یقه آنها نسبت به تیشرت های عمومی ( و یا مردانه ) باز تر می باشد.

چهار: از فاکتور نهایی خود یک خروجی بگیرید

هزینه پاکت A5 کرافت 80 گرم :

جهت پرچم ساحلی*

تعامل با افرادی که برای تجارت شما مهم هستند

برخی از هدیه ها ممکن جنبه مادی بسیار بالایی نداشته باشد ولی ما می توانید ارزش بسیار زیادی به آن ببخشیم.
کارت ویزیت لمینت برجسته ویزیتی ۸٫۵x4.8 دورگرد

لیست قیمت انواع پاکت کرافت 80 گرم

سایز S, سایز M, سایز L, سایز XL, سایز XXL, سایز 3XL
چاپ روی تیشرت زرد پنبه ای یقه گرد به صورت ۳ روش امکان پذیر می باشد:
چاپ تراکت B6 در ما برروی ۲ کاغذ و جنس زیر چاپ و در اختیار مشتریان گرامی قرار داده می شود:
ما در این مقاله بهترین هدیه در روز تولد سعی میکنیم بعضی از مواردی که می توانید از طریق ما تهیه بفرمایید را برای شما بیان بکنید.
سعی کنید در طراحی سربرگ خود از نرم افزار های بسیار پیشرفته و کاربردی استفاده بکنید که بخشی از این نرم افزار ها شامل نرم افزار فتوشاپ و کورل و ایلیستریتور و همچنین برخی از ابزار های موجود در نرم افزار Word می توانید در طراحی سربرگ خود استفاده بکنید. البته نرم افزار ها Word در نسخه های جدید آن با استفاده یکسری از ابزارهای موجود در آن به راحتی می توانید یک سربرگ زیبا و شکیل داشته باشید ولی استفاده از نرم افزارهای تخصصی طراحی در امر طراحی سربرگ خود سبب زیبا بخشی دوچندان در طراحی سربرگ خودتان می شود.
برخی از طراحان براین عقیده هستند که وجود یک طراحی معنا دار ممکن است بیشتر مشتری را به سمت خودش جذب کند زیرا اعتقاد دارند با درگیر کردن ذهن مشتری به طراحی خودشان آن مشتری می تواند غرق در دنیای کسب کار آنها بشود. در نتیجه برخی از طراحان اقدام به این نوع طراحی در حوزه تبلیغات خود می کنند و می بینید در چاپ بروشور ، چاپ تراکت و یا چاپ بنر کسب و کار خودشان از این متد نیز استفاده می کنند.

حداکثر طول قابل چاپ : بدون محدودیت

صرف چاپ لیوان کاغذی تبلیغاتی به تنهایی بدون داشتن یک طراحی زیبا و خارق العاده نمی تواند به آن اندازه ای که تصور میکنید تاثیرگذار باشد. در طراحی لیوان کاغذی شما باید نهایت دقت و توجه را داشته باشید صرف اینکه اهمیت تبلیغات با لیوان کاغذی می تواند خیلی اثرگذار باشد ولی نبود طراحی حرفه ای و متناسب با آن کسب وکاری نباشد بخشی از اون اثرگذاری را نخواهید داشت.
مشخصات پازل قلبی :
وجود یک سربرگ زیبا و شکیل می تواند نمایانگر برند و سازمان شما باشد. هر سازمانی وقتی قرار است مطالب خودش را در قالب یک نامه به نمایش بزارد باید در قالب یک سربرگ زیبا و جذاب که نمایان گر همه مشخصات و خدماتی که آن سازمان انجام می دهد باشد قرار بدهد. که علاوه برا جذابیت بکار رفته در آن سربرگ سبب جذب مخاطب آن نامه به محتوای درون آن باشد.

چاپ لیوان کاغذی

در طراحی خود از فونت های خوانا و حروف درشت استفاده بکنید. از بکار بردن تصاویر زیبا و با کیفیت به تراکت خود روح دوچندان ببخشید. از چند نفر در مورد طراحی نهایی خود مشورت بگیرید و نظر افراد مختلف را در مورد طراحی ، فونت ، عکس ، شیوا بودن در انتقال پیام حتما بپرسید و مطمئن باشید که طراح نهایی شما از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار باشد.

تیشرت سفید اسپان زنانه

یک لیوان کاغذی یک فنجان یکبار مصرف ساخته شده از کاغذ و اغلب اندود یا کاغذ گلاسه با پلاستیک یا موم برای جلوگیری از نشت مایع یا خیس شدن کاغذ می‌باشد. ممکن است از کاغذ بازیافتی ساخته شده باشد که به‌طور گسترده‌ای در سراسر جهان استفاده می‌شود. ( برگرفته از سایت ویکی پدیا )
هزینه هر ۱۰۰۰ عدد لمینت برجسته طلاکوب دورگرد +A*

زمان تحویل چاپ روی سویشرت ملانژ

هر سازمانی به دنبال شخصی سازی همه وسایل و تجهیزاتی که درحال استفاده از آن هست می باشد. از خودکار و چاپ پوستر دیواری (بعنوان دیوار شرکت) تا هک لوگو برروی درب ساختمان و چاپ کارت ویزیت و …
ما قصد داریم اشاره ای در این مقاله به اهمیت تبلیغات با لیوان کاغذی و ضرورت چاپ لیوان کاغذی تبلیغاتی نکاتی را برای شما بیان بکنیم.
چاپ لیبل هیا گرد نیز تا قطر ۳۳ سانتیمتر فراهم می باشد ولی توجه به این نکته ضروری است که برای یکسری از سایز های منتخب و پرطرفدار ما قالب های آنها را آماده کرده که در نتیجه هزینه ساخت قالبی از مشتریان دریافت نمی شود ، ولی طبیعتا در صورت درخواست مشتری به چاپ لیبل با سایز غیر متداول و در صورت نداشتن قالب گرد با قطر انتخابی شما بزرگواران هزینه ساخت قالب برش طبق تعرفه از مشتریان دریافت می شود که در نتیجه بعد از برش هم قالب کار همراه مرسوله ارسال خواهد شد.
از ویژگی های بارز این محصول طرح قلبی این پازل و درخشندگی و زنده بودن چاپ آن می باشد.
تبلیغات انتخاباتی باید براساس وسعت و میزان فراگیری تبلیغات و نوع انتخابات بررسی و سپس تصمیم گیری بشود. وسیع ترین شیوه تبلیغات انتخاباتی مربوط به انتخابات ریاست جمهوری و بعد از آن انتخابات مجلس شورای اسلامی و در انتهای انتخابات شورای شهر و روستا می باشد که هریک از این انتخابات باید تبلیغاتی متناسب با آن انتخابات چه از لحاظ وسعت و هزینه صورت بگیرد.
چاپ سویشرت هودی مشکی از دیگر سری محصولات سویشرت این مجموعه ی باشد. سویشرت های هودی مشکی ما از بهترین پارچه های موجود در بازار تهیه می شود و به دلیل اینکه روی تیشرت ها و سویشرت های مشکی امکان چاپ مستقیم وجود ندارد روی سویشرت های مشکی چاپ به صورت لیبلی ، کاتری تک رنک و یا مدیا تمام رنگی انجام می شود.
جنس پارچه تیشرت زرد پنبه ای یقه گرد همان گونه که در ادامه مفصل توضیح داده خواهد شد صد درصد نخ پنبه می باشد که بسیار جنس لطف و خنکی دارد و برای استفاده در فصول گرم مناسب می باشد. ما در ما همواره تلاش می کنند که در فصل های گرم از تیشرت های پنبه ای نازکتر و در فصل های سرد از پنبه ی ضخیم تر برای دوخت تیشرت استفاده کنند.
چاپ روی بادکنک های تایلندی نیز به صورت تک رنگ و یا دورنگ مقدور می باشد ولی در انتخاب نوع رنگ چاپ محدودیتی وجود ندارد. سیستم چاپی روی بادکنک تایلندی با سیستم سیلک می باشد و چاپ های روی بادکنک ها بسیار عالی و بدون کچلی انجام می شود.
برگزاری و شرکت در این نمایشگاه یک فرصت عالی برای ارتباط برقرار کردن با مخاطبین شما را فراهم می کند و هر کسب و کاری بخصوص کسب و کارهای کوچک باید از این فرصت طلایی برای معرفی کسب و کار خود به دیگران بخصوص به همکاران خود نهایت استفاده را ببرد.
طراحی پرچم شما مطابق با نیازهای شما چاپ و توزیع می شود. وقتی قصد طراحی پرچم را دارید می توانید هر چقدر که دوست دارید خلاق باشید. در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی و پیشرفت دستگاه ها هر نوع چاپ و با هر رنگی امکان پیاده سازی آن وجود دارد. شما هم می توانید در پرچم های اهتزاز با هر سایزی براساس فضای خودتان چاپ و سفارش بدهید.
چاپ بادکنک از سری محصولات سیستم چاپ سیلک مجموعه می باشد که بسیار هم در این سال ها مورد استقبال قرار گرفته است. ارائه بادکنک به عنوان یک گیفت تبلیغاتی برای عموم مردم و به خصوص کودکان بسیار جذاب خواهد بود و قطعا جلب توجه بسیاری را به خود معطوف خواهد کرد.
در حال حاضر بسیاری از مشاغل تمایل به بهره گیری از ظرفیت های موجود در چاپ سربرگ فوری دارند. استفاده از چاپ سربرگ ده ها سال است که در تجارت و حرفه های مختلف کاربرد و کارایی زیادی دارد. سربرگ ها این قابلیت را دارند که فرصت و جایگاه شغلی شما را ارتقا ببخشند.