دوربین عکاسی نیمه حرفه ای

 

به قول معروف دوربین نیمه حرفه ای دوربینی با اندازه لنز بزرگتر و سنسور نسبت به دوربین های کوچکتر است. انواع مختلفی از دوربین ها در این دسته وجود دارد: بزرگنمایی بالا; ضبط ویدئو با کیفیت بالا؛ قابلیت پشتیبانی از تنظیمات پیشرفته و حرفه ای. این دوربین ها برای عکاسی مناسب برای دانشجویان گرافیک و معماری و برای استفاده شخصی استفاده می شود.

کانن یکی از محبوب ترین دوربین های دنیاست. یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت ها در زمینه دوربین و لوازم جانبی. Canon برای دسته بندی دوربین های خود از کد استفاده می کند، تفاوت بین دوربین های حرفه ای و حرفه ای انتخاب را برای کاربر آسان تر می کند. دوربین های حرفه ای کانن دوربین های حرفه ای دارای کد دو رقمی و در نهایت دوربین های آماتور کانن دارای کد سه رقمی هستند. بله، با ظهور کانن در این زمینه، دوربین های نیمه حرفه ای او اکنون کار یک دوربین حرفه ای است. منصفانه نیست که آن را یک دوربین نیمه حرفه ای بنامیم.

EOS 80D نمی تواند ویدیوی 4K ضبط کند قیمت دوربین نیمه حرفه ای و فقط می تواند ویدیوی Full HD (1080 فول اچ دی) را با سرعت 60 فریم بر ثانیه ضبط کند که این تنها ایراد دوربین کانن است.

70D نهمین دوربین DSLR برای عکاسان حرفه ای با فوکوس خودکار هوشمند دو پیکسلی برای افزایش قابلیت فوکوس خودکار در نمای زنده است. یک نسخه بهبود یافته از سیستم، 7D Mark II، بعدا معرفی شد. تنها با استفاده از این فناوری، ارزش خرید این دوربین به خصوص برای مصارف ویدئویی بسیار بالاتر از دوربین 760D است. 70D دارای یک لنز 135-18mm F3.5-5.6mm است که از فوکوس سریع و بی صدا برای اهداف فیلمبرداری پشتیبانی می کند.

اگر کیفیت عکس اولویت شماست، بدون شک D7200 را در نظر بگیرید. tasvirgostar.com  این دوربین به لطف سنسور 24.2 مگاپیکسلی خود بهترین کیفیت تصویر را در محدوده دوربین های مجهز به سنسور APS-C ارائه می کند. دارای قابلیت فوکوس خودکار عالی برای دستیابی به عملکرد بالا در دوربین. مجهز به حلقه های کنترل دوتایی. D7200 نسبت به سایر محصولات این رده بدنه کوچک تری دارد. اما از همه دوربین های بدون آینه نیز بزرگتر است.

دوربین کانن یکی از بهترین دوربین های حرفه ای با سنسور 26 مگاپیکسلی CMOS و صفحه نمایش 24 مگاپیکسلی کارآمد است. طراحی دوربین بسیار زیباست و وزن آن باعث می شود که با یک دست نگه داشته شود و بدون حرکت انگشت از آن عکاسی شود. دوربین این دوربین دارای صفحه نمایش LCD 3 اینچی و مات اپتیکال می باشد.

نوشته دیگر :   بهترین سایت خرید لایک و فالور کدام است؟

نیکون یک شرکت شناخته شده در زمینه دوربین های فیلمبرداری و فیلمبرداری و لوازم جانبی آن است.

اگر عملکرد دوربین های Nikon D7500 و Canon EOS 80D بیش از نیاز شماست، Nikon D3500 با هزینه کم و امکانات اولیه انتخاب خوبی برای شماست. این دوربین کوچک است. سبک و ارزان تر از دوربین های نیمه حرفه ای. این دوربین از سنسور 24 مگاپیکسلی CMOS استفاده می کند. پردازنده این واحد EXPEED 4 است و می تواند با سرعت 5 فریم در ثانیه بچرخد.

760D یکی از دوربین های دوگانه کانن است که به سنسور 24.2 مگاپیکسلی APS-C مجهز شده است. این دوربین طراحی جدیدی از نسل قبلی خانواده Rebel دارد. این تغییرات ارگونومی دوربین را حتی بهتر می کند. بیشتر قسمت پشتی 760D توسط یک صفحه نمایش لمسی و یک دوربین چرخان احاطه شده است که عکاسی در موقعیت های مختلف را بسیار انعطاف پذیر می کند. متأسفانه عمر باتری 760D کمتر از مدل قبلی خود است و اکنون می تواند تا 440 عکس با شارژ کامل بگیرد. این بسیار کمتر از میانگین دوربین در این دسته است.

باتری استفاده شده در D500 یک باتری لیتیوم یونی 1900 میلی آمپر ساعتی است. این دوربین دارای USB، دارای پورت HDMI و خروجی تلویزیون و همچنین میکروفون و اسپیکر داخلی است.

پردازنده این دوربین Expeed 5 است و می توانید ویدیوهای K4 را با حداکثر سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلمبرداری کنید. این دوربین دارای صفحه نمایش LCD لمسی 3.2 اینچی با وضوح 2359000 پیکسل و چشمی اپتیکال است. تیراندازی مداوم؛ تایمر خودکار Wi-Fi بسیاری از ویژگی ها مانند GPS و Live View در این دوربین استفاده شده است.

بدون اغراق، D5500 را می توان به عنوان یک دوربین قدرتمند در خط تولید مجهز به سنسور APS-C توصیف کرد. نیکون D5500 ارزان‌تر را با ویژگی‌های پیشرفته‌تر معرفی کرده است.