پایان نامه رشته مدیریت در مورد : اعتماد به برند

هریک از ذینفعان شاخص هایی را جهت ارزیابی تصویر سازمانی در نظر گرفته اند.
جدول( 2-1) شاخص های ارزیابی تصویر سازمانی از دیدگاه هر یک از ذینفعان سازمان

جامعه اخلاقیات
حمایت از محیط
به کارگیری قوانین حمایت از مصرف کننده
ارائه اطلاعات درباره فعالیت های شرکت
همکاری با نهادهای عمومی
همکاری در زمینه های نفع رسانی

مشتری خدمات پس از فروش
قیمت محصولات خدمات
کیفیت محصولات خدمات
در دسترس بودن محصولات خدمات
رفتار اخلاقی سازمان

 
 
تنوع محصولات خدمات ارائه شده
توانایی به روز رسانی
سادگی نحوه پرداخت

کارکنان رضایت شغلی بالاتر
فرصت های ارتقای حرفه ای بهتر
فرهنگ سازمانی
برنامه های اموزشی مناسب
مزایای کارکنان


برای دانلود متن کامل پایان نامه ، مقاله ، تحقیق ، پروژه ، پروپوزال ،سمینار مقطع کارشناسی ، ارشد و دکتری در موضوعات مختلف با فرمت ورد می توانید به سایت  77u.ir  مراجعه نمایید
رشته مدیریت همه موضوعات و گرایش ها : صنعتی ، دولتی ، MBA ، مالی ، بازاریابی (تبلیغات – برند – مصرف کننده -مشتری ،نظام کیفیت فراگیر ، بازرگانی بین الملل ، صادرات و واردات ، اجرایی ، کارآفرینی ، بیمه ، تحول ، فناوری اطلاعات ، مدیریت دانش ،استراتژیک ، سیستم های اطلاعاتی ، مدیریت منابع انسانی و افزایش بهره وری کارکنان سازمان

در این سایت مجموعه بسیار بزرگی از مقالات و پایان نامه ها با منابع و ماخذ کامل درج شده که قسمتی از آنها به صورت رایگان و بقیه برای فروش و دانلود درج شده اند

فرصت های آموزشی کافی
سیستم های حقوق دهی منصفانه
ابزارهای کاری مناسب
حقوق پایه بالاتر
فضای کاری مناسب

سهامداران توانایی کسب سود فراوان و مقاوم
توانایی جذب سرمایه گذار
ارائه اطلاعات از تصمیمات سرمایه گذاری
ارائه اطلاعات از تصمیمات پروژه های آتی
ارائه اطلاعات از تصمیات مدیران درباره سیاسیت های سازمان

2-1-7- اعتماد به برند
برند عبارت است از نشانه ، شماره و یا طرحی که قصد معرفی یا مشخص نمودن کالا یا خدماتی به فروشنده و تمیز داده شدن از میان رقبا را دارد . در گزینه اطمینان به برند طرف درگیر در اطمینان ، فرد نیست بلکه نشانه است . با توجه به آنچه که از تعاریف اطمینان در مطالب قبلی ارائه شد می توان چنین برداشت نمود که اعتماد به برند به معنی تمایل مشتری به اعتماد به برند در مقابل ریسک های آن می باشد که موجب خروجی های مثبت از آن می شود (Lau and Lee, 2008,345). سه دسته از عوامل را میتوان در اطمینان به برند موثر دانست که این سه دسته خود متشکل از سه عامل دیگر هستند که بر بهبود روابط مشتری – برند تاثیر گذارند .خود برند ، شرکتی که ورای برند قرار گرفته و تعامل مشتری با برند، تقسیم بندی فوق در زیر به تصویر کشیده شده است :
شکل 2 –4 – مدل تاثیر گذاری اعتماد به برند وفاداری به برند(Lau and Lee, 2008,345)