پایان نامه رایگان درمورد ERP، Technology، اشتراک دانش

گزینه مجاز است**
2- کدامیک از مهارت های ذیل را در این مرحله از چرخه حیات سیستم سازمانی به منظور مدیریت بهتر این نوع از پروژه ها مهمتر می دانید؟
?مهارت های مدیریتی
?مهارت های تجاری
?مهارت های اجتماعی
?مهارت های آموزشی و یادگیری
?مهارت های عمومی فناوری اطلاعات
?مهارت های مدیریتی
3- به نظر شما نقش کدامیک از کنشگرهای ذیل در این مرحله از چرخه حیات سیستم سازمانی مهم تر است؟
?مدیران ارشد
?مدیران میانی و فروشندگان
?نمایندگان دپارتمان ها و مشاوران
?مشاوران و کاربران خبره
?پرسنل عملیاتی
?مشاوران و مدیران ارشد
4- مهمترین فعالیت مدیریت دانش در این مرحله از چرخه حیات سیستم سازمانی کدام است؟
? انتقال دانش
?اشتراک دانش
?خلق دانش
?ذخیره دانش
?استفاده از دانش
?استفاده مجدد از دانش
5- کدامیک از موارد ذیل، مهمترین نوع دانش مورد نیاز در این مرحله از چرخه حیات سیستم سازمانی می باشد؟
?دانش خاص سازمان
? دانش کسب و کار
? دانش فنی
?دانش سیستم سازمانی
پرسشنامه شماره 4: پرسشنامه دور دوم روش دلفی در فاز 2 ارزیابی چارچوب
پرسشنامه بررسی موفقیت و ارزیابی چارچوب پیشنهادی مدیریت دانش در پروژه های پیاده سازی سیستم های سازمانی
محقق: عبداله ابراهیمی دانشجوی کارشناسی ارشد رشته فناوری اطلاعات از دانشگاه علوم و فنون مازندران [email protected]
خواهشمند است به سوالات ذیل پاسخ داده و پرسشنامه را به ایمیل فوق ارسال کنید
1- به نظر شما در کل صحت هریک از سلول های چارچوب پیشنهادی در چه حد می باشد؟
1: کاملا ناموفق 2: ناموفق 3: تا حدودی موفق 4: نسبتا موفق 5: موفق 6: خیلی موفق 7: کاملا موفق
علت انتخاب این گزینه:
2- دقت چارچوب پیشنهادی در تبیین عناصر مختلف و روشن سازی سوالات تحقیق انجام گرفته در چه حد است؟
1: کاملا ناموفق 2: ناموفق 3: تا حدودی موفق 4: نسبتا موفق 5: موفق 6: خیلی موفق 7: کاملا موفق
علت انتخاب این گزینه:
3- جامعیت چارچوب پیشنهادی در بیان مسائل و عناصر مختلف به عنوان یک چارچوب مدیریت دانش را چگونه ارزیابی می کنید؟
1: کاملا ناموفق 2: ناموفق 3: تا حدودی موفق 4: نسبتا موفق 5: موفق 6: خیلی موفق 7: کاملا موفق
علت انتخاب این گزینه:
4- از نظر شما قابلیت فهم و ارتباط معنایی بین سطرها و ستون های مختلف چارچوب پیشنهادی در چه حد است؟
1: کاملا ناموفق 2: ناموفق 3: تا حدودی موفق 4: نسبتا موفق 5: موفق 6: خیلی موفق 7: کاملا موفق
علت انتخاب این گزینه:
5- به نظر شما چارچوب پیشنهادی تا چه حد در پروژه های پیاده سازی سیستم های سازمانی در جهت دستیابی به موفقیت قابل استفاده می باشد؟
1: کاملا ناموفق 2: ناموفق 3: تا حدودی موفق 4: نسبتا موفق 5: موفق 6: خیلی موفق 7: کاملا موفق
علت انتخاب این گزینه:
6- انسجام مسائل مطرح شده در چارچوب پیشنهادی و پاسخ های مطرح شده در سلول های آن را چگونه ارزیابی می کنید؟
1: کاملا ناموفق 2: ناموفق 3: تا حدودی موفق 4: نسبتا موفق 5: موفق 6: خیلی موفق 7: کاملا موفق
علت انتخاب این گزینه:
7- به نظر شما قابلیت بسط چارچوب پیشنهادی و امکان بهبود و توسعه آن در جهت دستیابی به اهداف جامع تر در چه حد است؟
1: کاملا ناموفق 2: ناموفق 3: تا حدودی موفق 4: نسبتا موفق 5: موفق 6: خیلی موفق 7: کاملا موفق
علت انتخاب این گزینه:
7- منابع
1 Enterprise Resource Planning
2 Involvement
3 knowing-how
4 knowing-about
5 Practical
6 Intellectual
7 Spirtual
8 Unwanted
9 Tacit knowledge
10 Explicit knowledge
11 Synergistic
12 Selection, Implementation, Use and Continuous change
13 Pre-selection
14 Request for proposal
15 Business case
16 Retraining
17 ERP implementation knowledge
18 Enterprise specific knowledge
19 Dimention
20 Release strategy
21 Milestone
22 Exploratory Factor Analysis
23 Structural Equation Modeling
24 Construct
25 Adaptive Structuration Theory
26 Appropriated
27 Kowledge-base theory
28 Knowledge base theory
29 Appropriation
30 Structuration
31 recursive causal relationship
32 Unlearning
33 Installation process
34 Correlation analysis
35 Relative advantage
36 Involvement
37 Source credibility
38 Knowledge gap
39 Change agents
40 Core knowledge competency
41 Rank
42 Codification
43 Personliztion
44 Additive
45 Personaliztion
46 Explorarion
47 External party
48 On-line help
49 Delivery
50 Application service provider
51 Incremental
52 Super users
53 The culture of autonomy
54 Knowledge enabling structures
55 Electronically based knowledge sharing forums
56 Structural integration
57 Multi-functional team
58 User participation
59 Communities of practice
60 Qualitative
61 Quantitative
62 Interpretability
63 Phenomenological
64 Iterative
65 Rounds
66 Rankin-type Delphi
67 IS prototyping decisions
68 Bacon & Fitzgerald
69 Joshi & Holsapple
70 Peffers
71 Typology
72 Financial services industry
73 Nambisan & et al
74 Schmidt
75 Content analysis techniques
76 Bimodal distribution
77 SPSS
[1] Macintosh, Ann. Knowledge asset management. www.aiai.ed.as.uk, 1999.
[2] Mckinloy, Steve. Natural language & the problem of modeling knowledge. www.tlainc.com, 2003.
[3] Nicols, Fred. Knowledge Management: What is it all about knowledge management, 2003.
[4] Gotcha. What is knowledge management?. www.gotcha.com, 1999.
[5] Bellinger, Gene. Knowledge management: Emerging perspective, Outsights.inc, 2004.
[6] Glossary of knowledge management(KM) terms, 2003.
[7] Barclay, O. Metes,Gearge. Knowledge ability, Knowab.co.uk/wbwteam, 1996.
[8] Callon, J. D. Competitive Advantage through Information Technology, McGraw-Hill, New York, Ny, 1996.
[9] Von Krogh, G. Care in knowledge creation. California Management Review, 40(3), 133-153, 1998.
[10] Shih, His-an., Chiang, Yun-Hwa. , Strategy alignment between KM, HRM and corporate development, international journal of manpower, Vol. 26 No. 6, pp.584-586, 2005.
[11] Winter, S., Skill & knowledge as strategic assets, in D.Teece (ed.), The competitive challenge, Cambridge, MA:Ballinger, pp. 159-184, 1987.
[12] Nonaka, I. Takeuchi, H. The knowledge creating company, Oxford Univesity Press, Oxford, 1995.
[13] Stamps, D. Is the knowledge management a fad. Training. Vol. 36, No. 3, P. 37, 1999.
[14] King, N. Knowledge Management: applying manufacturing theory in knowledge based industries. Management accounting. Vol. 77, No. 3, P. 38, 1999.
[15] Malhutra, Y. Knowledge management in inquiring organizations. @Brint.com: the bitech Network. [online]. Available at: [email protected], 1998.
[16] Drucker, P. The age of social transformation. The Atlantic monthly. November issue, 1999.
[17] Von Krogh, et al. Knowing in firms, understanding, managing and measuring knowledge, London: Sage Publications, 1998.
[18] Wang, K., O. R. Hjelmrvik, & B. Bremdal. Integration to knowledge management, Trondheim, Norway: Tapir Academic Press, 2001.
[19] Olhager Jan. and Erick seldin. Enterprise resource planning survey of Swedish manufacturing firms. European Journal of Operational Research 146:365-373, 2003.
[20] Oliver, R. ERP is dead.Long live ERP. Management Review 88:12-13, 1999.
[21] Piturro. M. How midsize companies are buying ERP. Journal of accountancy 188: 41-48, 1999.
[22] Rosemann, M. and R. Chan. Structuring and modeling knowledge in the context of enterprise resource planning, 2000.
[23] Gopal, A., Bostrom, R.P., and Chin, W.W. “Applying Adaptive Structuring Theory To Investigate The Process Of Group Support Systems Use,” Journal of Management Information Systems (9:3), pp 45-69, 1992.
[24] Gupta, A.K., and Govindarajan, V. “Knowledge Flows Within Multinational Corporations,” Strategic Management Journal (21:4), pp 473 – 496, 2000.
[25] Poole, M.S., and DeSanctis, G. “Understanding The Use Of Group Decision Support Systems: The Theory Of Adaptive Structuration,” in: Organizations And Communication Technology, J. Fulk and C. Steinfield (eds.), Sage Publications, London, 1990.
[26] Sedera, D. and G. Gable. Identifying the Knowledge Management Structures in Enterprise Systems Projects, 2006.
[27] Gable, G. G., D. Sedera, et al. Enterprise systems success: a measurement model, Association for Information Systems, 2003.
[28] Bennett, C. & Timbrell, G. “Application Service Providers: Will They Succeed?” Information Systems Frontiers, Vol 2, No 2, pp 195-211, 2000.
[29] Gable, G. G., Scott, J. & Davenport, T. “Cooperative EWS life-cycle knowledge management”, Proceedings of the Ninth Australian Conference on Information Systems, 29 September – 2 October, Sydney, Australia, pp 227-240, 1998.
[30] Flick, U. An introduction to qualitative research, Sage Publications Limited, 2009.
[31] Merriam, S. B. “Introduction to qualitative research.” Qualitative research in practice: Examples for discussion and analysis: 3-17, 2002.
[32] Denzin, N. K. and Y. S. Lincoln. “The discipline and practice of qualitative research.” Handbook of qualitative research 2: 1-28, 2000.
[33] Golafshani, N. “Understanding reliability and validity in qualitative research.” The qualitative report 8(4): 597-607, 2003.
[34] Skulmoski, G. J., F. T. Hartman, et al. “The Delphi method for graduate research.” Journal of information technology education 6: 1, 2007.
[35] Gordon, T. J. “The delphi method.” Futures research methodology: 1-33, 1994.
[36] Simpson, R. D. and K. S. Smith. “Validating teaching competencies for graduate teaching assistants: A national study using the Delphi method.” Innovative Higher Education 18(2): 133-146, 1993.
[37] Dalkey, N. C., B. B. Brown, et al. The Delphi method: An experimental study of group opinion, Rand Corporation Santa Monica, CA, 1969.
[38] C. Holsapple, K. Joshi, Description and analysis of existing knowledge management frameworks, in: Proceedings of the Hawaiian International Conference on System

دیدگاهتان را بنویسید